2 oct. 2011

........

Nimeni nu ma cunoaste cu adevarat. Tot ce stiti sunt doar aparentele. Nu faceti altceva decat sa judecati dupa aspectul fizic si nu vreti sa vedeti decat ceea ce va convine. Analizati superficial si apoi va dati cu parerea si credeti ca puteti profita. Cand rad nu inseamna si ca mi-e bine..la fel..cand plang..nu inseamna ca imi merge rau. Daca sunt zile cand ma prefac ca nu vad minciunile..si cred anumite cuvinte..o fac ori din dragoste ori din indiferenta. Chiar daca ma intorc intr-un anumit loc sau la o anumita persoana..cu siguranta am ceva de castigat si in plus am motivele mele pentru care fac asta. Au fost momente cand am plans..dar mi-am dat seama ca nu trebuie sa regret nimic. Esecurile ne si coboara dar ne si inalta. Indiferent cat de rau s-ar comporta si cat de reci ar fi anumite persoane..eu raman la fel...calda. Asa e firea mea. Asta nu inseamna ca sunt fraiera si profita de mine..chiar daca probabil asta au impresia. Viata merge inainte si eu la fel.Si inca ceva..un om nu se schimba niciodata.Doar isi dezvolta anumite calitati sau defecte care le avea...

2 comentarii:

  1. Eu te cunosc...si stiu ca acum treci printr-o perioada mai grea..dar o sa vezi ca o sa fie bine...nu trebuie sa mai suferi atat...mai ai pe mn alaturi de tine...nu?x.o.x.o

    RăspundețiȘtergere